Sunday, April 29, 2012

Demokrasi Telah Berkubur di Malaysia

Detik kemusnahan makin mengheret dari segenap kerosakan akhlak Muda dan yang tua. Gara-gara sebuah impian yang dibenihkan Sang Petualang bernama Anwar Bin Ibrahim.

Sebuah watak yang amat sinis dan sinonim dengan perjuangan di jalanan sejak tahun 70'an. Seorang yang begitu diagungkan auranya bila berpetah bicara. Anugerah Tuhan.....tuhan yang mana? Wallahu alam.

Diakui seorang Melayu, mengikut Perlembagaan Persekutaan. Melayu adalah seorang yang Islam ugamanya, bertutur dalam Bahasa Melayu dan mengamal adat dan budaya yang santun, penuh kemaafan apalagi sifat mendendam.

Inilah Melayu dalam seorang insan yang telah bertukar menjadi Dajjal. Penuh penuturan Illuminati, Free Mason, Evangelic, Zionist dan kini semakin jauh dari hidayah dan unsur-unsur yang syumul dan tawadduk kepada Allah s.w.t.

Rasuah wang mulai diperkenalkan di dalam inipati kehidupan ramai oleh beliau, di dalam menolak mana-mana individu yang mengganggu gugat haluan taakhta dunia sebagai Perdana Menteri.

Siapa yang tidak menjadi mangsa kerakusannya?

Kini didokong pula Si Munafik Nik Aziz. Seorang yang penuh dendam dek kecewa tampuk kuasa di Negeri Kelantan. Menegakkan kerusi Mursyidul Am dan menduduki takhta dengan sendirinya tanpa goncang oleh pengikut yang tegar seolah seorang yang Maksum.

Dalam sedar mahu tidak, menyesali keturunan yang telah mengabdi diri demi sebuah kemerdekaan. Haruskah perkuburan moyangnya masih bertapak lagi di Tanah perkuburan Melayu?

Selama lebih 20 tahun bertatahkan kerusi Menteri Besar Kelantan. Agama disejagatkan? Jika benar....berbanggalah Rakyat Kelantan "Serambi Mekah", dengan sebuah patung yang menegak tinggi mengatasi sebarang Minaret Masjid-masjid. 

Mungkin itu remeh. Namun itulah hakikatnya. Dari jauh dan tinggi, Islam hanya ugama pada nam, bukan pada maruah dan kedudukan yang sepatutnya.

Dari dua pengabungan dua individu yang begitu memperjuangkan kebenaran, sebenarnya menggalakkan KEBATHILAN dan kekufuran di kalangan umat Islam.

Tahniah.....Kalian selayaknya dikeji, dicaci dan dihina dari Sejarah Negara Bangsa.

Itulah perbezaan berjuang bersama Kafir Harbi berbanding Kafir Zilmi yang mencitai kedamaian dan bergandinng bersama Melayu/Islam ke arah satu kehidupan yang harmonis.

No comments:

Post a Comment