Sunday, November 11, 2018

Kenapa Memilih i-LEARN Ace Di Dalam Pembelajaran Abad Ke 21?

Ibu Bapa, Pelajar dan Guru menghadapi permasalahan yang sama di era Pengajaran dan Pembelajaran (PDP) masa kini; Pelajar bosan dengan pembelajaran satu dimensi, Ibu Bapa sibuk dan masa yang terhadap, Guru pula dengan pertanggungjawaban. 

Sebagai Ibu Bapa / Penjaga, adakah ANDA mengalami masalah seperti berikut?
  1. ANAK ANDA TIDAK MINAT BELAJAR❗
  2. ANAK ANDA LIAT BUAT ULANGKAJI❗
  3. ANAK ANDA PERGI TUISYEN TAPI MASIH KURANG KEMAJUAN❗
  4. ANAK ANDA ASYIK MAIN GAME HINGGA TIDAK LAKUKAN BUAT HOMEWORK❗
  5. ANAK ANDA TERPAKSA BERHENTI TUISYEN KERANA "POKET ANDA SUDAH BERLUBANG / KONTANG"❗
  6. TIDAK TAHU NAK BELI BUKU LATIHAN / RUJUKAN YANG SESUAI UNTUK ANAK ANDA❗
  7. CIKGU TUISYEN / SEKOLAH PUN KEHABISAN IDE DAN BAHAN UNTUK MENGAJAR❗
  8. CIKGU TUISYEN / SEKOLAH TIDAK PUNYAI MASA SECUKUPNYA UNTUK SEMAK HOMEWORK / TUGASAN❗
  9. IBU BAPA SIBUK MENCARI NAFKAH SAMPAI TAK ADA MASA NAK PANTAU ANAK-ANAK BELAJAR❗
Memperkenalkan TEKNOLOGI REVOLUSI PENDIDIKAN ALAF BARU yang mampu selesaikan permasalahan Ibu Bapa, Guru dan Pelajar, yang pertama dibangunkan di Malaysia, malahan di Asia bercirikan:
  • Portal Pembelajaran Interaktif SASBADI iLearnAce
  • Sistem Pengajaran Dan Pembelajaran yang Interaktif
  • Mode Online dan Offline di mana-mana sahaja
  • Tuisyen Online di Rumah di bawah Projek Pendidikan Nasional 
  • Laporan Prestasi yang lengkap terus kepada Ibu Bapa
  • Teknik Terkini dan Efektif (dinamik) ke arah kecemerlangan
Jangan terkejut jika anak ANDA tiba-tiba berubah; amat minat belajar! Home Tuition menjadi lebih hebat dan MENJIMATKAN melalui kaedah pembelajaran selari dengan peredaran zaman.

Pembelajaran di sekolah hanyalah asas pendidikan; Ibu Bapa lah yang perlu mencorakkan pembelajaran yang efisyen dan cemerlang untuk anak-anak...

Nak Tolong Anak Anda dan Sekaligus Selesaikan Masalah Anda?

SIAPA SASBADI?
PROGRAM PENDIDIKAN UPSR /PT3/ SPM bersama jenama SASBADI telah membuat persediaan awal dengan mengeluarkan portal ulangkaji digital secara M-Learning (Mobile Learning) pertama di Malaysia. Pelajar boleh membuat ulangkaji semudah menggunakan gajet (smartphone, iPhone, iPad, iPhone) yang disediakan Sasbadi Online; Anywhere, Anytime..!!!

Sejak tahun 1985, Sasbadi Sdn Bhd telah menghasilkan buku-buku berkualiti dan bahan-bahan pendidikan untuk membantu komuniti pendidikan (Guru, IbuBapa dan Pelajar) dalam perjalanan mereka melalui alam persekolahan dan kehidupan.

Sasbadi telah menyambut transformasi di dalam objektif pendidikan kebangsaan bagi memenuhi tuntutan abad ke-21. Set kemahiran yang termasuk keupayaan berfikir, inovasi dan kolaborasi yang diperlukan oleh tenaga kerja masa depan Negara; bekerjasama dengan jenama antarabangsa seperti LEGO Education dan memperkenalkan pelbagai alat pembelajaran secara langsung kepada pelajar Malaysia.

Sasbadi turut telah bergabung dengan Kementerian Pelajaran Malaysia (KPM) bagi menyediakan platform pelajar untuk mengasah kemahiran abad ke-21 dengan mengembang minat mereka dalam sains, teknologi, kejuruteraan dan matematik (STEM) melalui Pertandingan Robotik Negara (NRC).

Bagi mencapai pasaran yang meluas, Sasbadi pada tahun 2016, telah membentuk syarikat pemasaran rangkaian pelbagai peringkat (MLM); MindTech Education Sdn Bhd untuk dipasarkan kepada pelanggan dengan sentuhan peribadi; satu konsep PROSUMER dalam mencipta perniagaan yang kukuh dan mampan untuk pengedarnya.

Sasbadi Sdn Bhd telah diperbadankan kepada Sasbadi Holdings Berhad pada tahun 2012 dan seterusnya memasuki papan utama Bursa Saham Malaysia terbitan awam pada tahun 2014. Operasi perniagaan Sasbadi Holdings Bhd telah diperakui "patuh syariah" dan memenuhi peruntukan di bawah Akta Jualan Langsung dan Skim Anti-Piramid 1993.
Pendidikan adalah hak setiap anak dan pihak syarikat akan terus berkhidmat demi masa depan mereka, dan mengamalkan "Memupuk Pelajar Hari Esok, Hari Ini".

https://www.thestar.com.my/…/digital-textbooks-for-schools…/

INGIN MEMULAKAN SATU PERNIAGAAN?
RAHSIA kejayaan terutamanya di dalam industri “Network marketing” / “Direct Selling” / "Multi Level Marketing" adalah berpegang kepada konsep 3C; Commitment (Penglibatan), Conviction (Kepercayaan) dan Consistency (Berterusan) serta membuat pilihan yang betul sebelum menceburkan diri; PRODUCT (mengenali syarikat), PEOPLE (syarikat dan orang yang serius dan berwibawa) juga PLAN (pelan pemasaran yang mampan).

Ramai orang berebut membabitkan diri di dalam pasarannya semakin dan sudah tepu. Ramai juga yang meremehkan peluang sedang modal perniagaan "conventional" memerlukan modal yang banyak, kemahiran serta "overhead" yang tinggi. Prinsip 80/20 oleh Plato menunjukkan pembabitan 80% golongan yang tertumpu kepada 20% pasaran... menjuruskan saingan yang amat sengit dan membuahkan banyak saat getir dan genting.

ANDA perlu ada dan ikuti 3 asas yang penting:
  1. MODAL; setiap perniagaan perlukan modal (asas dan pusingan)
  2. MEMBERI PELUANG; berkongsi dengan semua orang tetapi tidak semua yang akan bersama.
  3. MEMBERI BIMBINGAN; membentuk, membimbing pasukan melakukan pekerjaan yang sama dan mudah… “KISs” dan “Doing the same thing, repeatedly” (DUPLICABLE).
i-LEARN Ace merupakan satu-satunya PELABURAN PENDIDIKAN tanpa saingan. MindTECH Education Sdn Bhd menawarkan pakej yang mampu sebagai Pengguna dan Pengedar; PENGGUNA, AGEN, PENGEDAR atau PEMBEKAL. Tanpa risiko ATAU penolakan. MASAnya adalah tepat dan BERTINDAK sekarang sebagai Perintis! 
Mahu bermula usaha yang murni mengenai dan berkaitan pendidikan? Nak "start business"? Tak tahu bercakap? ANDA perlu tolak EGO, tolak ALASAN. Dengar dan Lihat. LAKUKAN tanpa TAPI. BUAT tanpa Henti. Kenapa perniagaan franchise berjaya... sebabnya, "It's DUPLICABLE!" Sistem yang sudah terbukti. Kami telah gariskan sistem yang berkesan, membantu perkembangan perniagaan ANDA; Table Talk (TT), Small Group Meeting (SGM), Know Your Direction (KYD), product training dan sebagainya

SOW the seeds, Now! And YOU shall REAP the harvest when at rest. Tiada kejayaan yang mudah tanpa melalui proses jatuh dan bangun. Manakan dapat sagunya jika tidak dipecahkan ruyung. Bertindak sekarang!!!

Klik http://www.wasap.my/60…/Educationexcellence+Entrepreneurship untuk menempa kejayaan yang ANDA idamkan!

1 comment:

  1. sini akak nk share ,ade adik2 lepasan spm ?nak cuba mohon utk program pendidikan awal kanak kanak?trus wsp sis k sis bg info 011-16930576...intake utk nov dh dibuka bole mohon =progrm kerjasama UPSI ni.. dan jika ada brminat bidg nursing/farmasi pun bole pm sis.tq semua

    ReplyDelete