Wednesday, February 05, 2014

Anak Gampang Semakin Menjulang

Kelmarin Aq mewakili Penang Cyber Tai_CORE, Pert. Alumni 4B Penang, MAPIM Penang dan Pert. Barisan 33 Malaysia membuat laporan polis: BK Tengah/001395/14 terhadap Teresa Kok Cock; Ahli Parlimen Seputeh berkaitan pembabitan beliau dan isikandung parodi yang hangat diperkatakan.

Tidak kurang dari 7 laporan Polis dibuat kelmarin di Balai Polis Sg. Dua bersama-sama para Saudaraku. Kertas siasatan dimulakan oleh Polis Bricksfield.


Perkara 10 (1)(a) Kebebesan bersuara di Malaysia bukannya mutlak kerana ia juga tertakluk kepada Fasal (2), (3) dan (4) diikuti Perkara 10 (2)(a) yang disimpangi puak Celaka dan kebanyakan anak didik mereka.



A120
"Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): "Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam itulah petunjuk yang benar". Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu." Surah al Baqarah, ayat 120

Khutbah Jumaat yang memuatkan ayat tersebut sebagai peringatan kepada kaum Muslimin dan Muslimat agar kekal dalam perpaduan dan BUKAN untuk bersengketa dan memusuhi mereka yang bukan Islam.

Bapa Kemusnahan Melayu ini, mulai berani mempertikai Ayat-ayat Al Quran. Aq mensarankan penggenaan kuasa-kuasa di bawah ke atas Teresa Kok Cock, Lim Guan Eng, Lim Kit Siang dan mana-mana ahli keluarga anak-anak Haram PR yang menjerihkan perkauman dan tidak beradab dan menghormati orang lain apalagi agama yang didokongi Persekutuan ini.

1. Akta Komunikasi dan Multimedia 1998, Seksyen 233
2. Akta 286, Defamation Act 1957
3. Akta 18, Libel Act 1948 

Kini Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Mohmad Salleh menyatakan, Nyonya Kok Cock kini disiasat mengikut Seksyen 505 (B) Kanun Keseksaan dan Seksyen 233 (1)(a) Akta Komunikasi dan Multimedia 1998 kerana mengeluarkan kenyataan yang didakwa menghina pemimpin negara.

"Pemimpin negera"....Aq tak pentingkan. Isunya...terlalu lama dan kerap Babi2 ini berkeliaran tanpa kawalan.


Belum cukup Kalimah Allah diadili di Mahkamah Sivil oleh perbuatan anak babi Father Lawrence Andrew melalui akhbar The Herald. Mempertikai larangan penggunaan Kalimah "ALLAH" sebuah nama khas yang tidak boleh digunapakai secara lewa atau bersahaja.


Seperkara yang Aq lihat...setiap kali, penghinaan ke atas Melayu, Islam yang jelas menuju kepada perbalahan kaum oleh anak2 Haram ini. Yang keluar membuat laporan dan pengaduan adalah Melayu Melayu dan Melayu. Kini berdepan pula dengan asakan COMANGO....usaha untuk meMURTADkan anak-anak Muslimin dan Muslimat.

Mana NGO Cina, India atau mana2 Bangsa lain yang hidup aman dan makmur di bawah kemerdekaan yang diberikan mereka keRakyatan Malaysia? Pembelaan dan keputusan alam ada penyebab dan akibahnya?

Ada yang menolak dan mesti ada yang beransur. Dalam semua keadaan dan kejadian, dilihat pihak Cina dan India kebanyakannya dan kerapnya hanya menanti untuk mengutip runtuntan bantuan hasil pergorbanan dan pembelaan orang-orang Melayu lagi Islam yang jati.

Mereka akan merintih mahu dibela kerana mereka juga telah berKORBAN....wang! 

Tanpa ehsan dari DYMM Raja-raja dan Sultan serta pengorbanan keringat dan darah yang mengalir, bumi ini tidak juga makmur. Tanpa ini semua pengorbanan Melayu untuk bangsa Imigran...jangan MIMPIkan sebagai Rakyat Malaysia.

Paling Aq kesali si Kitol dan Dajal ini mendapat penghargaan dan sanjungan dari dalam dan luar. Masih juga kalangan Menteri yang akrab dengan Bapa Kesialan ini. Terhutang budi? Apa budi yang beliau bawakan? Apa kebaikan yang beliau kongsikan hingga gelap mata dan hati?

Memang ramai NGO Melayu Islam dan pro keamanan yang bergerak membanting sokongan untuk Kerajaan. Namun itu semua sepi dan dibiarkan.

Seperti telah Aq katakan sebelum ini. Yang semak dan samun dibuat Pemimpin. Rakyat juga disalahkan.

Mana kepimpinan kalian? DAYUS juga menjadi ikutan...Ya! 

No comments:

Post a Comment