Friday, July 24, 2015

Hari Raya Di Kota Tinggi Berbeza Sekali

Setiap kali Hari Raya Aidil Fitri akan ada sesuatu perbezaan pada sambutannya. Baik oleh sesebuah keluarga, kampung apalagi hasil idea seseorang pemimpin untuk masyarakat pengundinya.


Buat warga Kota Tinggi, sambutan Aidil Fitri boleh dikatakan "Double Whammer"...lain dari yang lain. Sekumpulan anak seni Kota Tinggi telah mengilhamkan satu video klip buat pemimpin besar negara; YAB Perdana Menteri sempena Hari Lahirnya dan ahli Parlimennya; Datuk Noor Ehsanuddin Haji Mohd Harun Narrashid yang mencipta kelainan untuk menyambut Hari Raya pada skala yang lebih meluas dan penuh keceriaan.


video

Pihak penyiaran media negara, RTM1 telah memuatkan satu segmen program "Kami Pun Nak Raya" di dalam kemeriahan dan kegirangan hari lebaran bersama warga Kg. Sentosa, Kg. Gembut, Kg. Sayang dan sekitaran Legaran Air Gemuruh, Kota Tinggi, Johor secara bersiaran langsung di kaca televisyen pada Hari Pertama Hari Raya pada jam 11:05 malam.


video

Bukan itu sahaja, sebuah lagu turut didendangi oleh penyanyi Haziq yang dicpta dan ditujukan khas buat warga Kota Tinggi...

Pastinya warga Kota Tinggi sangat bertuah mendapat seorang pemimpin seperti Datuk Ehsanuddin. Syukur Alhamdullillah.



Syabas buat YB Datuk Noor Ehsanuddin!!!